İlahi Dinle Grup Cennet Kuşları Ya Allah (Malezya İlahi Grubu)

5 Yorum »

  1. cansu dağ said

    bence çok güzel sesiniz var.keşke hani islamın şartları ilahisinin sözlerinide internetten bulabilseydik.ama yok. neyse sesiniz çok hoş. merak ediyorum acaba siz
    medinelimisiniz

  2. nur said

    ilahi çok güzel yayınınızda bozukluk var

  3. aysenur said

    çok güzel bi ilahi çok hoşuma gidiyorr

  4. Şehriban said

    Ya Nebi! Akıp giden zaman içinde bir kafes içindeyim. Kurumuş nurdan amelde ise ahesteyim. Kabrim beni bekliyorken ben dünyalık hevesteyim. Ya RAB! Uyandır gafletten belkide sun nefesteyim. Bùtün ilahiler gibi buda çok gùzel..

  5. Şehriban said

    Ya Nebi! Akıp giden zaman içinde bir kafes içindeyim. Kurumuş nurdan amelde ise ahesteyim. Kabrim beni bekliyorken ben dünyalık hevesteyim. Ya RAB! Uyandır gafletten belkide sun nefesteyim.cenab-i hak cümlemizi her nefeste kendinden haberdar kulardan eylesin amin.,. Bùtün ilahiler gibi buda çok gùzel..

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Yorum bırakın